Aquest marc metodològic és aplicable a tot tipus d’organitzacions, de major a menor mida, amb la clara voluntat d’oferir a tots els clients la consecució dels seus objectius de negoci i tecnològics amb la major rapidesa i eficàcia possible.
Establim un marc metodològic base sobre el qual desenvolupar de manera sistematitzada les nostres solucions, sense descartar l’adopció d’altres mètodes, normes, polítiques, procediments o bones pràctiques reconegudes o pròpies del client.
Els diferents àmbits o pilars base del nostre marc de referència són:
El procés de transformació d’una organització, que sovint contempla canvis en la infraestructura tecnològica que suporta els processos de negoci, requereix, com a principi general, un profund coneixement de les noves tecnologies de la informació i de les telecomunicacions i, també, dels processos relacionats.
Escuda, davant d’aquest context actual de convergència de les TIC, facilita als seus clients aquest procés de transformació amb un mètode clar i definit, aportant un valor diferencial en la gestió de les persones, processos i en l’estructura organitzativa perquè la implantació de noves tecnologies tingui un impacte mínim en l’equilibri de l’organització.